Ervaring

Communiceren met specifieke doelgroepen vraagt om een gerichte aanpak. Dat is de ene keer met de scrum/agile-methode, de andere keer met een communicatieplan. Aan de hand daarvan bedenk ik de specifieke communicatiekanalen en –middelen om in te zetten.

In- en externe communicatie
Een goede interne werksfeer binnen een organisatie straalt uit naar buiten. Streef er dus naar de organisatie intern op orde te hebben. Zorg voor een in- en extern communicatieplan en bijpassende boodschap. Toon openheid, ga de dialoog aan, informeer de organisatie en maak gebruik van de (communicatie)middelen die u voorhanden hebt. Ik kan u ondersteunen bij het opzetten van (strategisch) communicatieplan of verandercommunicatieplan. Mocht het nodig zijn, dan pak ik ook graag de uitvoering op.

Marketingcommunicatie
Uw product mag niet ontbreken bij consument of tussenhandel. Dat betekent aandacht geven aan product of dienst, zowel intern als extern. Hoe, wat en via welke communicatiekanalen en met welke middelen. Van een strategisch tot een ad hoc marketingcommunicatieplan, CommunicatieJong denkt met u mee. Zowel voor on- als offline plannen.

Arbeidsmarktcommunicatie
Met arbeidsmarktcommunicatie wilt u toekomstige medewerkers enthousiasmeren voor uw bedrijf. Ik kan u helpen bij het werven van nieuwe werknemer(s) voor uw bedrijf. Zoeken kost nu eenmaal tijd. Zorg dus voor een goed onderbouwd en uitgewerkt arbeidsmarktcommunicatie plan. Hiermee kan ik u met raad en daad bijstaan.